Przejdź do głównej zawartości

Rozkosze nocy • Sylvia Day

Gorący erotyk... i przepiękna, wzruszająca historia?

Tak, to jest możliwe.



Kapitan Aiden Cross to jeden z największych i najmężniejszych wojowników, jaki może chronić Śniących i ich sny. Razem ze swymi oddziałami chroni nas przed Koszmarami i całym złem jakie może nas dopaść kiedy leżymy pod kołdrą. Kiedy człowiek śpi jest bezbronny...

Podczas jednej z misji Aiden ma do sforsowania potężne mury jakie wzniosła wokół siebie i swych snów jedna ze śmiertelniczek. Kiedy udaje mu się wejść, otacza go ciemność i może jedynie usłyszeć głos Lyssy Bates. Martwi go, że dziewczyna ciągle śpi, lecz jest wiecznie nie wyspana. Jest wystraszony bo wie o istnieniu Koszmarów i oddziałów Aidena.

Nie chcę Wam wiele zdradzać. Mogę jeszcze tylko napisać, że rycerze wierzą w istnienie Klucza, dzięki któremu będą mogli zamknąć przejścia między wymiarami, a Koszmary już nigdy nie będą nawiedzać ludzkości. Jednak Aiden zaczyna wątpić w słowa Starszyzny i szuka odpowiedzi na swoje pytania. Z niewyjaśnionych powodów chce chronić Lysse i nie pozwolić aby jakikolwiek inny wojownik się do niej zbliżył.

"Rozkosze nocy" jest połączeniem kilku gatunków. Możemy znaleźć motywy charakterystyczne dla książek fantastycznych, czy też science-fiction. Jest to erotyk, biorąc pod uwagę opisy zbliżeń między bohaterami, ale również uroczy romans między groźnym wojownikiem, a łagodną dziewczyną.

Kapitan Aiden Cross to mężczyzna, którego pragnie dla siebie każda kobieta. Jest mężny, odważny, ale też i niesamowicie uczuciowy. Ja PŁAKAŁAM podczas czytania tej książki. Koniecznie muszę ją mieć na swojej półce. (czytałam ją w formie e-booka)

Może za bardzo Was nie zachęciłam do zapoznania się z tą pozycją, ale uwierzcie mi, przeczytacie ją w kilka godzin i nie będziecie żałować. 

Jest to podróż do nieznanego świata naszych wybawców, gdzie przeznaczona sobie para musi mocno walczyć o swoje szczęście... i o swoje życie. 

Komentarze

  1. Dam się namówić, bo wbrew temu co piszesz, zachęcasz.

    https://ksiazki-jak-narkotyk-zaczytana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Książę w wielkim mieście • Emma Chase

      "Nie potrzebuję królestwa. Jeśli będę miał Ciebie, będę miał cały świat."  Pewnego dnia, następca tronu Wesco, książę Nicholas, znany również jako Jego Seksowna Mość, w "pogoni" za swoim młodszym bratem wchodzi do podupadłej kawiarni, gdzie poznaje piękną brunetkę o magicznych, ciemnych oczach.  Olivia to zwyczajna dziewczyna codziennie pracująca w rodzinnym interesie w Nowym Yorku. Próbuje spłacić mieszkanie, opiekuje się ojcem i młodszą siostrą. Chce dać rodzinie dobre życie. Pomóc siostrze wydostać się z domu i zapłacić za jej studia.  Pewnego feralnego wieczoru nie ma najmniejszego pojęcia, że przed nią stoi książę. Traktuje go jako egoistycznego i nie mającego co zrobić z pieniędzmi gnojka, który stojąc przed nią pijany proponuje sex za 10 tysięcy dolarów. Dziewczyna jak każda mądra i szanująca się kobieta bierze ciasto w dłonie i wymierza je w twarz gogusia... Jednak książę Nicholas to niezwykle zaborczy mężczyzna, który zawsze dos

Moje letnie hity!

Witajcie kochani! M amy to! Mamy wakacje.  Jest słońce, pogoda daje popalić. Można spędzić całe dnie leżąc na hamaku czy wylegiwując się w jaccuzi i czytając książkę. Na każdym kroku czekają na nas wakacyjne promocje, letnie zniżki, reklamy, festyny i festiwale. Na pewno macie za sobą zakupy zarówno odzieżowe jak i może książkowe. Jednak ja przyszłam do Was z muzyką. Chciałam polecić Wam kilka kawałków, które kojarzą mi się bezpośrednio z wakacjami, albo seriami książek, które w lato czytałam. Zaczynajmy zatem! 1. "Civillian" - Wye Oak https://www.youtube.com/watch?v=Mssm8Ml5sOo Niektórzy może kojarzą tą piosenkę z serialu "The Walking Dead". Ja osobiście poznałam ją dzięki Karolowi z kanału Karolek, który również ją u siebie polecał w filmiku z 2016 roku XDD. Ja do tej piosenki czytałam każdą książkę z uniwersum Nocnych Łowców. Więc gdy tylko usłyszę te pierwsze dźwięki gitary - od razu w głowie wyobrażam sobie Instytut, Kielich Anioła, Jace i Clary, rys

Ciepło twoich słów (wattpad) • Melania2206

Młoda dziewczyna z dobrego domu wiedzie stabilne życie. Ma u swego boku powściągłego w emocjach, eleganckiego narzeczonego, pracoholika. Zaczyna ją to męczyć. Żadnego czułego słowa z jego strony. Dzień skupia się na pójściu do pracy, spotkaniach z plotkującymi znajomymi i oglądaniu telewizji. Żadnych fajerwerek, eksytacji, tylko sucha myśl, że tak jest dobrze. Lisa jako asystentka narzeczonego lekarza, wyjeżdża razem z nim na zawody skoczków narciarskich, żeby zająć się austriacką kadrą. Kto by pomyślał, że sama, zagubiona, wystraszona, stojąca po środku lobby w hotelu i szarpiąca się z bagażami... napotka uśmiech, który zbudzi ciepło w całym jej ciele i sercu. Potem są już tylko wzloty i upadki, nieświadomość swoich uczuć, wieczne roztrząsanie, co jest dobre a co złe. Główna bohaterka jest rozsądna. Nie będzie rzucała swojego stabilnego życia u boku chłodnego narzeczonego, dla możliwie tylko kilku chwil wszechogarniającego szczęścia. Nie chce nikogo ranić, a w efekcie sprowadza