Przejdź do głównej zawartości

Moje letnie hity!

Witajcie kochani! Mamy to! Mamy wakacje. 


Jest słońce, pogoda daje popalić. Można spędzić całe dnie leżąc na hamaku czy wylegiwując się w jaccuzi i czytając książkę. Na każdym kroku czekają na nas wakacyjne promocje, letnie zniżki, reklamy, festyny i festiwale. Na pewno macie za sobą zakupy zarówno odzieżowe jak i może książkowe. Jednak ja przyszłam do Was z muzyką. Chciałam polecić Wam kilka kawałków, które kojarzą mi się bezpośrednio z wakacjami, albo seriami książek, które w lato czytałam.

Zaczynajmy zatem!

1. "Civillian" - Wye Oak

https://www.youtube.com/watch?v=Mssm8Ml5sOo

Niektórzy może kojarzą tą piosenkę z serialu "The Walking Dead". Ja osobiście poznałam ją dzięki Karolowi z kanału Karolek, który również ją u siebie polecał w filmiku z 2016 roku XDD. Ja do tej piosenki czytałam każdą książkę z uniwersum Nocnych Łowców. Więc gdy tylko usłyszę te pierwsze dźwięki gitary - od razu w głowie wyobrażam sobie Instytut, Kielich Anioła, Jace i Clary, rysunki, demony. No coś pięknego.


2. "Goodbye" - Echosmith

https://www.youtube.com/watch?v=zH7xLf6UwaA

Ten kawałek zawsze potrafił mnie ubujać na hamaku, a przy wodnych zabawach doładować baterię. Pamiętam, że czytałam do tej piosenki "Bez szans" Mii Sheridan i całe brzmienie utworu strasznie pasowało mi do wizji lasów, gór i małych drewnianych chatek, które opisywała autorka książki.


3. "I Walk on Water" - Kaleo


Po prostu kocham tą piosenkę. Jest tak urocza, ciepła, niezmiernie klimatyczna i nastrojowa. Pomyślcie tylko... Czyż nie byłoby cudownie leżeć na trawie, patrzeć na zachód słońca i dzięki mocnemu głosowi wokalisty pozbyć się całego napięcia z ciała?


4. "Ophelia" - The Lumineers


Poznałam ten zespół w poprzednie wakacje, a "Ophelia" do dzisiaj jest moją ukochaną piosenką. Jest taka skoczna, ale spokojna. Cudna do tańca i niewinnych wygibasów. Uwielbiałam wieczory, które spędzałam z moimi przyjaciółkami, tańcząc boso po rozgrzanym boisku do tego właśnie utworu. Te chwile były po prostu magiczne.


5. "Remember" - Sunset Sons


Moim wielkim marzeniem jest wsiąść w samochód z jak najmniejszym bagażem, jechać przed siebie z ludźmi najbliższymi memu sercu i podziwiając widoki, słuchać piosenek Sunset Sons. Chcę udać się z nimi w niezapomnianą wakacyjną podróż. Nie wiem co mam więcej powiedzieć. Ten zespół znaczy dla mnie naprawdę wiele. Kocham ich wszystkie piosenki i nie wyobrażam sobie bez nich życia. (Dla fanów "Promyczka" - Kim Holden uważa


6. "I'm Born To Run" - American Authors


Przy tej piosence nie można robić nic innego jak tylko śmiać się, bawić, szaleć, cieszyć z życia i spędzać czas z osobami, które się kocha i uwielbia całym sercem.


7. "Angel" - Theory of a Deadman

https://www.youtube.com/watch?v=thfpVOAC-y0

Zawsze jak słyszę tą gitarę na początku, to mam ciarki. Razem z głosem wokalisty chcę się wzbić w górę, zamknąć oczy, czuć ten wiatr we włosach i odpocząć 😁☺😉


8. "Excuse Me Mr Sir" - Avicii

https://www.youtube.com/watch?v=yHkoWrxDuTU

Utwór z pośmiertnej płyty młodego artysty Tima, znanego nam jako Avicii. Cała płyta "Tim" jest dla mnie czymś niezwykłym, a ten utwór jednym z najulubieńszych😍


9. "Sobie i Wam" - Męskie Granie 2019

https://www.youtube.com/watch?v=mzAb3m0a2Sk

Trzeba dać ten polski akcent😂 To była miłość od pierwszego wejrzenia. Szczególnie jednak zakochałam się w zachrypniętym głosie pana Igora😍😍😅


10. "Emergency" - Nothing But Thieves

https://www.youtube.com/watch?v=iryBlLyxEsk

Piosenka spokojna, wyciskająca łzy z moich oczu. Cały ten zespół jednak jest zdrowo pofikany. Po dziś dzień nie wiem czy oni grają rock, czy indie 😅


Mam nadzieję, że z moich polecajek znajdziecie coś dla siebie.💕💞















Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Książę w wielkim mieście • Emma Chase

      "Nie potrzebuję królestwa. Jeśli będę miał Ciebie, będę miał cały świat."  Pewnego dnia, następca tronu Wesco, książę Nicholas, znany również jako Jego Seksowna Mość, w "pogoni" za swoim młodszym bratem wchodzi do podupadłej kawiarni, gdzie poznaje piękną brunetkę o magicznych, ciemnych oczach.  Olivia to zwyczajna dziewczyna codziennie pracująca w rodzinnym interesie w Nowym Yorku. Próbuje spłacić mieszkanie, opiekuje się ojcem i młodszą siostrą. Chce dać rodzinie dobre życie. Pomóc siostrze wydostać się z domu i zapłacić za jej studia.  Pewnego feralnego wieczoru nie ma najmniejszego pojęcia, że przed nią stoi książę. Traktuje go jako egoistycznego i nie mającego co zrobić z pieniędzmi gnojka, który stojąc przed nią pijany proponuje sex za 10 tysięcy dolarów. Dziewczyna jak każda mądra i szanująca się kobieta bierze ciasto w dłonie i wymierza je w twarz gogusia... Jednak książę Nicholas to niezwykle zaborczy mężczyzna, który zawsze dos

Ciepło twoich słów (wattpad) • Melania2206

Młoda dziewczyna z dobrego domu wiedzie stabilne życie. Ma u swego boku powściągłego w emocjach, eleganckiego narzeczonego, pracoholika. Zaczyna ją to męczyć. Żadnego czułego słowa z jego strony. Dzień skupia się na pójściu do pracy, spotkaniach z plotkującymi znajomymi i oglądaniu telewizji. Żadnych fajerwerek, eksytacji, tylko sucha myśl, że tak jest dobrze. Lisa jako asystentka narzeczonego lekarza, wyjeżdża razem z nim na zawody skoczków narciarskich, żeby zająć się austriacką kadrą. Kto by pomyślał, że sama, zagubiona, wystraszona, stojąca po środku lobby w hotelu i szarpiąca się z bagażami... napotka uśmiech, który zbudzi ciepło w całym jej ciele i sercu. Potem są już tylko wzloty i upadki, nieświadomość swoich uczuć, wieczne roztrząsanie, co jest dobre a co złe. Główna bohaterka jest rozsądna. Nie będzie rzucała swojego stabilnego życia u boku chłodnego narzeczonego, dla możliwie tylko kilku chwil wszechogarniającego szczęścia. Nie chce nikogo ranić, a w efekcie sprowadza